Wednesday

The woods north of Copenhagen















4 comments:

MARTA said...

Extraordinary Landscape,
Yes, Sant Jordi on April 23, National Day of Catalonia, tradition says that men gifts of roses to the ladies and the ladies a bookto the men, on St. George streets of cities and towns s 'fill stalls books and roses

Margit Ammentorp said...

dine dejlige billeder har bragt mig tilbage til min barndoms paradis.
Jeg kommer så sjældent til københavns området efterhånden så det er dejligt at være der på denne måde.

Anna said...

beautiful autumnpictures!
and the young swans are fantastic!

Aputsiaq said...

Hi all of you!!

Thanks for your nice comments ;O)

Marta, I wish we have something as romantic here in Denmark...but there is nothing like it!!

Margit, åh ha ja...der er helt dejligt herinde! For ti år siden boede jeg inde i byen (Nørrebro), hvor det hele skete...nu hvor jeg er ældre komme jeg mest derind en tidlig morgenstund, før hele byen vågner...som ting kan ændre sig..man får mere brug for ro..når man er mig, om ikke andet!